Ik leef nog steeds - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Stephanie Slijk - WaarBenJij.nu Ik leef nog steeds - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Stephanie Slijk - WaarBenJij.nu

Ik leef nog steeds

Door: Steef

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

20 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het is officieel: ik ben niet goed in het bijhouden van blogs! Dat blijkt uit het feit dat me laatste blog alweer ruim 2 maanden geleden is. Time flies, really!

Allereerst nog een gelukkig nieuw jaar voor iedereen! Hoop dat jullie veilig het nieuw jaar in gekomen zijn. Hier vieren ze nieuw jaar geloof ik niet zo, want om 12:05 was het alweer helemaal stil. 2 minuten vuurwerk, that's it vs de uren vuurwerk thuis. Was wel een beetje teleur gesteld, want het voelde sowieso niet als nieuw jaar voor mij (hetzelfde voor kerst). Blame it on the weather! Raar om in je t-shirtje en korte broek buiten te lopen in de wintermaanden (oke, hier is het zomer, maar me biologische klok zegt nog steeds dat het winter hoort te zijn) Het lijkt alleen maar alsof ik loop te zeuren, maar ik heb me uitstekend vermaakt tijdens de feestdagen! BBQ gehad in plaats van de gebruikelijke steengrill, het is hetzelfde idee ;) en natuurlijk de daarbij bijbehorende alcohol.

Aanstaande Zondag eindelijk een road trip maken met een aantal huisgenoten. Destination: Lake Taupo (google is your best friend). Er is één of andere race show waar een aantal jongens naartoe willen (auto's en jongens..zucht) en wij meiden gaan de boel verkennen. Geloof dat het de bedoeling is dat we ook ergens kamperen en maandag laat in de middag weer terug hobbelen naar Auckland.

En dan in Mei natuurlijk de grote road trip door het zuider eiland. Laura en Evelien komen half mei deze kant op, net wanneer ik klaar ben met me stage. Dan vliegen naar Christchurch en daar een auto huren om 9 dagen later vanaf Queenstown terug te vliegen naar Auckland. Looking forward to that!

Met me stage gaat het ook goed. Ben een paar weken officieel begonnen aan me afstudeerproject op de immunologie afdeling. Immunologie = machinewerk vs microbiologie = handwerk. Met andere woorden: ik verveel me te pleuris! It's all good though. In de middagen help ik bij de sorteer afdeling waar ik heel interessant bloedbuizen in de centrifuge stop om ze er 8 min later weer uit te halen, iets dat een aap zelfs kan, maar het houdt me bezig EN ik word er misschien normaal voor betaalt! Daar zijn ze nog over aan het overleggen, maar dat hoor ik hopelijk snel.

En, ik ben een week geleden voor de tweede keer tante geworden van een jongetje genaamd Orlando! Helaas duurt het nog tot juni wanneer ik hem in levende lijve kan aanschouwen.

Ik wacht nog steeds op de drop trouwens!

Tot ooit!

Als afsluiting: een foto genomen tijdens kerst met links Olivier (Frenchy), onder Gino en rechts Claire. En ik natuurlijk met dat geval op me hoofd...



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw Zeeland

8 maanden afstuderen in Nieuw-Zeeland!

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2009

Roadtrips, skytower en rare dingen in supermarkten

20 Januari 2009

Ik leef nog steeds

09 November 2008

Ik leef nog

28 September 2008

A short update

23 September 2008

I have arrived!
Stephanie

8 maanden afstuderen in Nieuw-Zeeland!

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 6972

Voorgaande reizen:

18 September 2008 - 02 Juni 2008

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: