A short update - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Stephanie Slijk - WaarBenJij.nu A short update - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Stephanie Slijk - WaarBenJij.nu

A short update

Door: Steef

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

28 September 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ik ben nu een week in Auckland en voel me steeds meer op me gemak. Alleen erger ik me kapot aan het langzame internet. Ik moet één wireless connection delen met zo'n 30+ mensen, dus je snapt dat het niet zo snel gaat, maar als je 'supersnel' internet gewend bent in NL, valt dit toch vies tegen en gaat het behoorlijk op je zenuwen werken. Een film downloaden uit verveling zit er dus niet in, omdat het zeker 2 dagen duurt voordat ie klaar is.
Lekker relaxed douchen zit er hier ook niet in. Je moet om de 10 sec de knop indrukken zodat je water krijgt en ik ben te lang voor de niet verstelbare douchekop, dus moet constant bukken :(

Gisteren ben ik met Carole (Frans huisgenootje) naar Tiritiri Matangi Island (ongeveer 1,5 uur van Auckland met ferry) geweest. Het is een eiland waar zeldzame vogels leven (dus ook de kiwi, maar die hebben we niet gespot) en je hebt er geweldige uitzichten over de zee! Ik denk dat we in totaal 3,5 à 4 uur gewandeld hebben (berg op, berg af, sommigen erg steil) dus vanmorgen werd ik wakker met spierpijn.

Dinsdag ga ik langs bij het lab om te kijken hoe ik er precies moet komen en om kennis te maken met een aantal mensen.

Cheers!

ps: Ondanks me 10.nog iets megapixel camera zijn de foto's helaas niet scherp. Ik moest de bestanden kleiner maken, anders kreeg ik ze niet geupload, en gaat dus ook de kwaliteit flink achteruit.

  • 29 September 2008 - 12:12

    Laura:

    Het dudette,

    Hoe is ie daar? Het zal wel heel erg wennen zijn daar, maar jij kunt volgens mij overal wonen. Misschien kan je huisgenootje je nog wat frans leren zodat je niet de hele tijd engels hoeft te praten. Ik zei tegen je moeder, toen we je uit gingen zwaaien, dat je vast met een kiwi's accent terugkomt :). Hoe vond je mijn hele creabea cadeau trouwens? Wel erg raar dat je daar zit want ik heb soms de neiging om je te bellen als bijvoorbeeld 'what have we pixelated?' voorbij komt.
    Have fun and good luck!!

    XXX Laura

  • 18 Oktober 2008 - 07:42

    Marianne:

    Hey :D

    Hoe gaat ie met je stage? BIj mij wel lekker, heb al een eigen construct ontwikkelt en gister getransfecteerd naar mijn cellen. Maandag hopenlijk resultaatjes bekijken!!
    Hou je het nog een beetje vol daar?

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw Zeeland

8 maanden afstuderen in Nieuw-Zeeland!

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2009

Roadtrips, skytower en rare dingen in supermarkten

20 Januari 2009

Ik leef nog steeds

09 November 2008

Ik leef nog

28 September 2008

A short update

23 September 2008

I have arrived!
Stephanie

8 maanden afstuderen in Nieuw-Zeeland!

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 6967

Voorgaande reizen:

18 September 2008 - 02 Juni 2008

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: